Problemen in het klantportaal
Bekijk wat u kunt doen als u problemen ondervindt in het vernieuwde klantportaal van het Diergeneeskunderegister. Hieronder vindt u antwoord op de twee meest gestelde vragen die bij ons binnenkomen. Voor hulp op maat kunt u uiteraard ook bij ons terecht.
Ik kan niet inloggen maar heb een emailnotificatie ontvangen. Wat moet ik doen?
Als u niet kunt inloggen in uw digitale dossier, kunt u de emailnotificatie als niet verzonden beschouwen. Uw bericht van het Diergeneeskunderegister is ook per post naar u verstuurd.
Inloggen op het nieuwe klantportaal is, net als in het oude portaal, alleen mogelijk met DigiD. Iedereen met een Burger Servicenummer (BSN) kan DigiD aanvragen. Diergeneeskundigen met een buitenlands diploma die in Nederland wonen en een BSN nummer hebben, maar nog geen DigiD, raden wij aan DigiD aan te vragen, want zonder DigiD heeft u geen toegang tot uw elektronische dossier.
Ik wil mijn praktijkadres wijzigen, maar ik heb geen DigiD. Wat moet ik doen?
Stuur uw geactualiseerde praktijkadres naar info@diergeneeskunderegister.nl. Wij zorgen voor de aanpassing. De verwerking van uw wijziging duurt maximaal 10 werkdagen en is zichtbaar op onze website door uzelf op te zoeken in ons register. Let op: Buitenlandse praktijkadresgegevens zijn niet beschikbaar in de registratie en worden daarom ook niet getoond.
Een andere vraag?
Wordt uw vraag in dit bericht niet beantwoord, neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder.