Problemen in het klantportaal

Bekijk wat u kunt doen als u problemen ondervindt in het vernieuwde klantportaal van het Diergeneeskunderegister. Hieronder vindt u antwoord op de twee meest gestelde vragen die bij ons binnenkomen. Voor hulp op maat kunt u uiteraard ook bij ons terecht.

Ik kan niet inloggen maar heb een emailnotificatie ontvangen. Wat moet ik doen?

Als u niet kunt inloggen in uw digitale dossier, kunt u de emailnotificatie als niet verzonden beschouwen. Uw bericht van het Diergeneeskunderegister is ook per post naar u verstuurd.

Inloggen op het nieuwe klantportaal is, net als in het oude portaal, alleen mogelijk met DigiD. Iedereen met een Burger Servicenummer (BSN) kan DigiD aanvragen. Diergeneeskundigen met een buitenlands diploma die in Nederland wonen en een BSN nummer hebben, maar nog geen DigiD, raden wij aan DigiD aan te vragen, want zonder DigiD heeft u geen toegang tot uw elektronische dossier.

Een andere vraag?

Wordt uw vraag in dit bericht niet beantwoord, neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder.